Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Wedstrijden log

Offline Tigurius Posted 08-07-2013 - 11:33
Bericht: #1
Senior Member

354 Posts
Reputatie: 5
Ik heb eigenlijk het idee om een logje te maken waar een ieder in kan posten als hij in prep is en voor welke wedstrijd .

Zo kunnen we makkelijk in 1 overzicht zien wie waarvoor bezig is en of er misschien wel meerdere forum members op de zelfde wedstrijd aanwezig zijn . Misschien ook wel bezoekers die hier op het forum zitten Wink
Zo kunnen we elkaar eens in real life zien Wink

Maar ook voor vragen of elkaar te helpen met tips en trics kunnen hier dan gepost worden.

Zelf ben ik nu in prep voor de ironman/ironmaiden. Nog 8/9 weeks out en gaat de goedekant op Wink De voorbereiding is zeer onverwacht want hij zat niet in de planning hehe . Nog meer leden die hier aanwezig zijn of aan mee doen op 6 okt ?
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 08-07-2013 - 12:35
Bericht: #2
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
Zeer mooi idee.

Een algemeen wedstrijdlog is altijd welkom. Mede doordat niet iedereen hele logs wil doorspitten van meerdere sporters. Een verzamellog is dan ideaal, plus je kan idd ervaringen uitwisselen tips en trucs verzamelen in 1 log.

Optimaal, thanks Tigurius.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 08-12-2013 - 9:21
Bericht: #3
Senior Member

354 Posts
Zo vandaag richting mn coach weer ben erg benieuwd Smile

Mijn broer is momenteel in prep voor de enercup en ik doe zijn begeleiding ( voor het eerst een eigen athleet hehe )
Hij gaat verdomd goed moet ik zeggen. Zijn boven lichaam is echt ziek droog al en aders staan er overal dik op. Als hij side triceps pose doet staan de strepen ... nou eerder kuilen in schouders dus ik ben niet ontevreden haha. Ik heb hem ingeschreven in de C . Hij doet mee tot de 80 kg . Hij is maar een klein mannetje Smile niet zo lang als ik ,1,70 of zo gewicht staan nu op de 85 kg dus hopelijk komen we net uit de op de 78 . Er is wel nog een hoop werk aan zijn poseren ......

Tevens willen zijn benen nog niet echt doorkomen. Gaat wel de goede kant op maar niet zo snel als verwacht. Moet eens wat gaan schommelen met zijn training om te kijken of we strepen er in kunnen krijgen. Iemand misschien nog tips ?
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 08-22-2013 - 13:50
Bericht: #4
Senior Member

354 Posts
Hmm weinig wedstrijd animo hier wat een stilte ... Tongue

Mn broer gaat te snel haha . Deze week een extra cheat meal in zijn dieet . Zijn benen trekken eindelijk wat bij nu . Heb zijn training schema wat aangepast en dat wilt aardig werken Smile

Zelf ga ik ook goed , vet dropt omlaag en aders en strepen/lijnen beginnen overal te komen . Die stomme blokken op mn buik laten zich ook zien.
Volgende week weer naar ray om te chekken hoe ik er voor sta . Ik vind het fijn dat het nu volgens schema loopt en hoef niet zo diep te gaan als bij het JBC daar zat ik de laatste weken er echt door heen.
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 08-22-2013 - 18:02
Bericht: #5
Member

104 Posts
Wel animo hoor....ik volg Smile
Back to top Find Quote
Offline Viking18 Posted 08-22-2013 - 18:45
Bericht: #6
Senior Member

337 Posts
Reputatie: 3
Ik volg ook zeker, erg leuk om te lezen dit soort dingen!
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 08-22-2013 - 19:25
Bericht: #7
Junior Member

49 Posts
Reputatie: 1
Ik volg ook,

Ik zag volgens mij foto van jou op de flexchallenge pagina, hoe heb jij dat ervaren en zou je het aanraden? Ook aan mensen die de flexcup niet mee willen draaien?
Back to top Find Quote
Offline GiantKiller Posted 08-22-2013 - 20:04
Bericht: #8
Junior Member

31 Posts
Reputatie: 0
(08-22-2013 13:50)Tigurius schreef:  Hmm weinig wedstrijd animo hier wat een stilte ... Tongue

Mn broer gaat te snel haha . Deze week een extra cheat meal in zijn dieet . Zijn benen trekken eindelijk wat bij nu . Heb zijn training schema wat aangepast en dat wilt aardig werken Smile

Zelf ga ik ook goed , vet dropt omlaag en aders en strepen/lijnen beginnen overal te komen . Die stomme blokken op mn buik laten zich ook zien.
Volgende week weer naar ray om te chekken hoe ik er voor sta . Ik vind het fijn dat het nu volgens schema loopt en hoef niet zo diep te gaan als bij het JBC daar zat ik de laatste weken er echt door heen.

Ray kennende laat je echt wel diep gaan hoor Smile

Ik volg je
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 08-22-2013 - 20:19
Bericht: #9
Senior Member

354 Posts
Ja flex challenge is zeker een aanrader ook al doe je niet mee aan de flexcup .
Je leert echt een hoop in de challenge en je krijgt een hele andere blik op je voeding en manier van trainen.

Haha daar ben ik ook niet bang voor Giantkiller ! Alleen vorige keer liep het niet helemaal lekker en zat ik nu al 2x zo laag in mn voeding Sad
Dus ben erg blij dat het nu een stuk beter gaat Smile
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 08-22-2013 - 21:06
Bericht: #10
Junior Member

49 Posts
Reputatie: 1
Okee bedankt voor je reactie! ik ga denk eens wat meer informatie hierover opvragen Smile

Jij en je broer succes in de wedstrijd voorbereiding!

Kan jij misschien iets vertellen over jou flexchallenge?
Houden ze bijvoorbeeld ook klein beetje rekening met een studenten budget aan eten?
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-22-2013 om 21:47 door gibbs.)
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)