Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Tigurius Shizzle

Offline Tigurius Posted 12-22-2013 - 20:21
Bericht: #1
Senior Member

354 Posts
Reputatie: 5
Heey Zwoegers ,

Tijd voor een beetje meer leven in het forum Wink Dus vandaar ook maar van uit mijn kant een topic .
De meeste kennen mij langzamerhand wel maar in het dagelijks leven ga ik onder de naam Brian  plaats van tigurius .

Afgelopen jaar heb ik het JBC en de Ironman op mijn naam mogen zetten in de classic .  Deze klasse lijkt het beste bij mij te passen dus daar blijf ik voorlopig dan ook in .  Het Gp was eigenlijk de bedoeling na de ironman maar mentaal zag ik dat niet zo zitten en op het werk moest ik ook een tandje harder werken door de projecten die kwamen .
Ik heb dit jaar Ray Simon leren kennen en heb goed mijn draai bij hem kunnen vinden als coach/vriend . Ben ook van plan lekker bij hem onder de arm te blijven  om te kijken wat er uit kunnen halen .

Wat brengt 2014 ?  ... geen idee Tongue was eerst van plan niks te doen omdat het ook best heavy is voor mijn vriendin maar van haar moet ik juist door gaan aankomend jaar haha dus het GP staat dan ook op de planning . Wat er verder nog gaat komen geen idee .... Tot aan eind mei is het de bedoeling wat extra massa te pakken .  Verder zijn mijn aandacht punten vooral rug en schouders .

Ik ga jullie niet dood spammen elke dag met wat ik getraind heb met wat voor gewichten ... en reps enz enz .    Momenteel train ik volgens het hit principe met hier en daar wat drop sets . Ik train 5 dagen in de week nu en doe wat cardio om in conditie te blijven voor mijn werk .

Welke sups gebruik ik op het moment ?
Whey Isolaat
Whey
Casseine
Animal pack
Creatine
Glutamine
En als ik een bar zware dag heb knal ik er een pre workoutje in.

Momenteel sta ik rond de 99 kg vet ... geen idee
[Afbeelding: 1500808_587160118030225_1560678991_o.jpg]
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 12-22-2013 - 20:44
Bericht: #2
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
Okee super Tigurius,
leuk een nieuw logje. We gaan je volgen.

Veel succes gewenst!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Ina Posted 12-24-2013 - 9:58
Bericht: #3
Spierbundel in wording

373 Posts
Leuk man......ga je ook wat tips en trucs geven?
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 12-24-2013 - 10:08
Bericht: #4
Senior Member

354 Posts
Wat voor tips en trics wil je weten Ina ? 
Zal niet alles verklappen aan geheime van de coach ...  maar wat ik kan vertellen doe ik uiteraardWink
Back to top Find Quote
Offline Straff Posted 12-24-2013 - 12:01
Bericht: #5
Member

133 Posts
Reputatie: 3
Leuk, ga je volgen, suc6 Cool
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 12-27-2013 - 9:54
Bericht: #6
Senior Member

354 Posts
Met kerst gewoon naar de gym geweest  en heb alleen `s avonds 2 x mee gegeten verder aan het dieet gehouden . Kon me er niet toe zetten hahaha  .   Morgen met mijn vrouwtje richting Sneek bij onze team maatjes trainen .
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 01-04-2014 - 21:01
Bericht: #7
Senior Member

354 Posts
Week update Smile 

Training gaat goed last 2 van blessures maar dat mag de pret niet drukken.
Onderrug is erg gevoelig dus geen squat en deadlift op moment . Front squat en Bulgaarse squat kan wel .   
Linker schouder heeft ook mankementen . Vooral met schuin bank drukken .
Training schema is nog 5 dagen per week waarvan 2x rug en 2x schouders omdat die achter lopen .   Ik let niet echt op gewicht of aantal reps . Heb wel een aantal ongv in mijn hoofd als ik de set begin . Meestal 1/2 sets opwarm en 2 sets tot failure .  Vooral op contractie en geen gooi werk .

Gewicht gaat bizar hard ! tik bijna de 102 aan . Heb de 105 als max gezet . Omdat ik maar 93 kg on stage mag wegen . Dus als ik die bereikt heb voeding wat aanpassen Wink  Eten gaat wel lastig nu , vaak vol en geen trek . Eet 2/3 maaltijden per week wat ik wil  normaal maar dat is nu beperkt tot dan maar een proteine reep extra of zo omdat ik het anders niet weg krijg haha

Aankomende maanden zal ik ook mijn vaste trainings maatje moeten missen ( mijn vriendin ) ze word volgende week geopereerd aan der knie en is ongv 8 weken uit de running . Daarna zal ik haar helpen aan het herstel van der knie .
Back to top Find Quote
Offline Viking18 Posted 01-04-2014 - 21:53
Bericht: #8
Senior Member

337 Posts
Reputatie: 3
Fijn dat goed gaat, ik volg hoor.
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 01-17-2014 - 11:35
Bericht: #9
Senior Member

354 Posts
Zo weer een update !

Onderrug blessure blijft aan .... van de week zelfs helemaal blauw/paars .  Maandag naar de chiropractor hopen dat die me kan helpen .  Soms verkrampt alles en dan kan ik amper staan echt zwaar irritant . 
Maar het mag de pret niet bederven we gaan gewoon door .

Vorige week weer chek up gehad bij ray . Hij was gelukkig tevreden en  ik was weer een stuk groter geworden . Aandachts punten zijn onderkant lats nu en schouders nog steeds .

Training schema is nog steeds 5 dagen in de week waarvan 2 x rug en 2 x schouders. Op 1 van de rust dagen doe ik cardio in de ochtend  .

Alles nog steeds volgens hit prenciepe maar plaats van dropsets doe ik na mn laatste set  een setje van ongv 6 reps op langzame contractie . Dat deed ik al veel bij mn benen maar nu door gevoerd na eigenlijk alle spier groepen .

Kwa voeding gaat het goed heel veel trek dus ik eet me scheel . Maak nu dankbaar gebruik van mn junk meals Wink 

Supplementatie vrij bascic nog steeds . Whey , isolaat , casseine , multi vit , creatine , glutamine .

Gewicht blijft rond 102 schommelen op het moment .
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 02-15-2014 - 19:24
Bericht: #10
Senior Member

354 Posts
okidoki , onverwachts aan prep begonnen voor het NK in april .
Training gaat bijzonder goed , blessure vrij en genoeg power en energie . Heb flink mijn drive gevondenen kei veel zin in .

Recent train ik nu ook 2/3 dagen in de week sportschool van Marsha tieken . Hele fijne gym en leuke mensen . Heb daar mijn weg wel gevonden en voel me er thuis . De rest van de dagen train ik overal en nergens , op het werk of de lokale gym in zandvoort .

Voeding ligt erg hoog nog ! alleen mijn junk verminderd . Cardio nu om de dag op een nuchtere maag .

Training ... tja echt op gevoel haha . Niet echt een prenciepe waar ik me aanvast hou . Reps liggen wel vrij  hoog , komen niet onder 10/12 .

Gewicht 102,5 kg nu blijven aankomen en droger worden . Hoop rond 91 on stage te zijn in april .
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)