Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Schema

Offline Beaudien Posted 08-22-2013 - 7:15
Bericht: #1
Member

128 Posts
Reputatie: 3
Ben even benieuwd hoe andere dames hier dat doen.

Eten jullie volgens een "echt" schema? Wegen jullie het eten en kook je apart voor een eventueel gezin? Of let je wel op de kcals maar vind je het verder wel best?

Ik eet zelf nu sinds een jaar of anderhalf volgens een voorgeschreven dieet en hoewel ik daar heel erg aan moest wennen, vind ik het nu heerlijk. En heel makkelijk, ik kan alles van tevoren bereiden en dit vaak al voor een paar dagen. Ik weet precies wat ik moet eten en wanneer en hoef zelf eigenlijk helemaal niet meer na te denken. Tongue
Wel kan ik soms verbaasd zijn als ik mensen zie die een betere of vetvrijere fysiek hebben dan ik en daar niets voor doen behalve "een beetje trainen".
Dan denk ik "hoe doen ze dat".
Back to top Find Quote
Offline Camoglock17 Posted 08-22-2013 - 20:14
Bericht: #2
next toy is the magnum .44

59 Posts
Reputatie: 1
Eet volgens een schema en kook apart voor de rest.
heb er absoluut geen moeite mee, en wat je zegt het is lekker makkelijk alles van te voren bereiden

De Glock17 is mijn speeltje!
Back to top Find Quote
Offline Patriezel Posted 08-22-2013 - 21:23
Bericht: #3
Moderator

46 Posts
Reputatie: 2
Ik eet ook volgens schema en kook apart voor de kleine meid.
Manlief eet ook volgens een schema.

2013 Nederlands Kampioen Bodyfitness t/m 163 cm
Trotse mama van Isis Heart

http://www.patriciafitness.nl
Back to top Find Quote
Offline Ina Posted 08-26-2013 - 7:40
Bericht: #4
Spierbundel in wording

373 Posts
Reputatie: 5
Ik eet ook volgens een strak schema. Van maandag t/m vrijdag is dat heel goed te doen maar vanaf zaterdag komt daar een scheurtje in en zondag zelfs een hele grote scheur. Voor de kinderen maak ik apart eten klaar.....tenminste als ze thuis eten.
Soms lijkt het wel dat ik twee stappen vooruit doe en dan in het weekend 3 stappen achteruit.
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)