Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rug blessure

Offline Tigurius Posted 01-20-2014 - 15:37
Bericht: #31
Senior Member

354 Posts
Reputatie: 5
Zo net bij kraker vandaag ! Eindelijk snapte deze vrouw meteen wat er aan de hand was . Echt een opluchting .  Ik moet cor stabiliteit oefeningen gaan doen . Die is te slap volgens waardoor met squaten en deadliften het niet zo goed gaat . Een botje in mn bekken was verkeerd geschoten en heeft ze nu terug gezet .  Mijn onderrug spieren hebben alles overgenomen omdat het niet goed zat . Ze zijn dan ook kneiter hard ! ze had dat nog nooit mee meegemaakt . Daardoor is mijn hele wervel kolom onder spanning komen te staan . Donderdag gaat ze verder mijn hele rug los maken . Aankomende weken mag ik niet squaten of deadliften . Andere oefeningen waar ik last van hebt meteen vermijden . Anders schiet het botje weer terug en ben ik terug bij af .
Back to top Find Quote
Offline ironwarrior Posted 01-20-2014 - 17:44
Bericht: #32
Van de oude garde

1,347 Posts
Reputatie: 7
Zo zie je maar wat er allemaal mis kan gaan in een lichaam, één en al mechanica. We zijn net auto's die zo nu en dan even langs de Kwik Fit moeten.

Succes met je herstel, ik hoop dat je snel weer normaal kunt trainen/bewegen.

Een forum zonder humor, is als een sportschool zonder ijzer.
Back to top WWW Find Quote
Offline Beaudien Posted 01-21-2014 - 9:23
Bericht: #33
Member

128 Posts
Reputatie: 3
(01-20-2014 15:37)Tigurius schreef:  Een botje in mn bekken was verkeerd geschoten en heeft ze nu terug gezet .  Mijn onderrug spieren hebben alles overgenomen omdat het niet goed zat . Ze zijn dan ook kneiter hard ! ze had dat nog nooit mee meegemaakt . Daardoor is mijn hele wervel kolom onder spanning komen te staan .

Dit! Dit zei de fysio precies zo tegen mij, hahaha.
Ze ging zelfs de baas van de toko erbij halen om naar mijn rug te kijken. Zit je daar ongemakkelijk in je ondergoed, whahaha.
( ik ben nogal preuts in die dingen....Tongue)
Back to top Find Quote
Offline Emilio75 Posted 01-21-2014 - 16:19
Bericht: #34
Junior Member

13 Posts
Reputatie: 0
Zal wel normaal zijn. Heb hetzelfde gehad met een welnessdagje bij een sportmassage. 10x vragen of ik mijn rug wilde ontspannen en ik maar uitleggen dat die al ontspannen was.....
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 01-21-2014 - 16:37
Bericht: #35
Senior Member

354 Posts
hmmm mijn rug was niet echt normaal ... blauw/paars pijn scheuten er in dat ik gewoon op de grond viel haha . Gelukkig eindelijk iemand gevonden wat er mis is .
Back to top Find Quote
Offline Emilio75 Posted 01-21-2014 - 17:28
Bericht: #36
Junior Member

13 Posts
Reputatie: 0
Ik bedoelde dat je spieren hard zijn niet dat de boel scheef schiet uiteraard. Dat zuigt....
Back to top Find Quote
Offline ironwarrior Posted 01-23-2014 - 8:03
Bericht: #37
Van de oude garde

1,347 Posts
Reputatie: 7
Tigerius, fijn dat ze het euvel gevonden hebben. Kan je tenminste weer vooruit.
En nu niet meer van die rare standjes uithalen. Wink

Een forum zonder humor, is als een sportschool zonder ijzer.
Back to top WWW Find Quote
Offline Tigurius Posted 01-23-2014 - 12:51
Bericht: #38
Senior Member

354 Posts
Nou ... vandaag weer geweest . Alles zit zo vast dat ze mijn rug niet eens lost krijgt . Moet nu aankomende maand 2 x per week terug komen . Gelukkig is het geen verkeerde dame om naar te kijken Tongue
Back to top Find Quote
Offline Beaudien Posted 01-24-2014 - 11:50
Bericht: #39
Member

128 Posts
Reputatie: 3
(01-23-2014 12:51)Tigurius schreef:  Gelukkig is het geen verkeerde dame om naar te kijken Tongue

Beter! Big Grin
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)