Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Mart's gedoe

Offline Mart Posted 06-19-2015 - 17:20
Bericht: #141
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
thank you amigo.
En jij ook welcome back?
Zullen we MB maar weer wat gaan promoten?

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 09-11-2015 - 11:06
Bericht: #142
Administrator
Administrators
541 Posts
Maar weer ff een beetje een update hier.
Massa weder opbouw gaat lekker. Wel iets langzamer dan gewenst maar het is niet anders. 
Ben niet de jongste meer en zit scherp in de voeding om goed droog te worden.
De afgelopen maand is wel het gewicht wat gedropt en schommelt nu rond de 110 en er net ff onder. Ik focus verder niet op gewicht maar het geeft een klein beetje indicatie voor als het ff lastig te zien is in de spiegels.
Massa verbetert nog steeds flink overal.
Armen worden weer knap in shape en volume, schouders lekker rond en vooral de achterkant gaat goed.
Borst zit eindelijk lekkere groei in in tegenstelling tot voorgaande jaren waar ik de borst een zeer slechte spiergroep vond.
En de benen gaan nu ook eindelijk een stuk beter. Rug zit altijd wel redelijk goed en is nu weer op het niveau van een jaar geleden dus lekker breed aan het worden weer. Maar met betere detaillering.

Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 09-12-2015 - 16:46
Bericht: #143
Administrator
Administrators
541 Posts
Gisteren de armen en schouders in de middag getraind en rug in de avond.
Rug lekker zwaar aangepakt. Nouja zwaar voor mij dan en naar kracht van de dag. Daarna nog een paar setjes buik gedaan, lekker om dan te zien dat die buikbloken weer doorkomen.

Vandaag de beentjes weer ff wat aangepakt. Was een korte training maar wel lekker spanning op de quads en hams gezet.
Was niet eens echt zwaar qua gewichten maar voelde ze lekker.

Kracht schommelt enorm op dit moment. Vet en vochtverlies merk ik nu echt meer en meer in de kracht.
Gemiddeld gezien gaat de kracht nog steeds wat omhoog maar toch veel dagen er bij dat de kracht op dat moment minder is dan bijv de training er voor.

Ben benieuwd hoe ik er over een paar weken voor sta.
De onzekere ik wordt weer erg wakker .... altijd onzeker over m'n shape. Moet ik toch eens een keer af leren.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 09-17-2015 - 18:50
Bericht: #144
Administrator
Administrators
541 Posts
Vanmiddag eerst een vrij tamme training gedaan, beetje borst, schouders en triceps met een PT klant van me. Voelde wat kracht missen en kleine pijntjes in de linker schouder. Had ook nog niet veel gegeten.
Net een lekker maaltijd rijst, vis en broccoli op dus zal zo weer beter gaan.

bf% daalt gestaag met de dag. Spiervolume blijft nog steeds prima.
Eens zien wat er straks gebeurt als ik wat dieper ga.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 09-21-2015 - 22:26
Bericht: #145
Administrator
Administrators
541 Posts
Na een bagger weekend zonder trainingen vandaag 1 training gedaan. Rug even lekker aangepakt.
Het weekend en vandaag ook slecht gegeten ... foei maar komt wel weer goed. Had iig wel lekker kracht tijdens het trainen.
Linker elleboog zeurt wat dus maar even hopen dat het niet doorzet tot tennisarm. Daar heb ik een paar jaar veel last van gehad en het was weg. Dus hopen dat het weer over waait.
Shape gaat nog steeds netjes. Kan sneller maar ik blijf vast houden aan mijn keuze om goed aan de massa te blijven werken.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 09-29-2015 - 20:22
Bericht: #146
Administrator
Administrators
541 Posts
De spiermassa verbetert lekker. Rug gaat echt heerlijk, borst is een stuk groter en zelfs de benen is wat massa bijgegroeid op mijn oude dag.
Word nog steeds met de dag droger, heerlijk. Daarmee en dankzij de massa verbetering veel mooiere en diepere cuts gelijk al.
Blijft wel zo dat ik een beetje pomp moet hebben om de massa echt goed te tonen maar wie weet komt dat vlot goed ookal word ik steeds ouder.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 10-16-2015 - 14:10
Bericht: #147
Administrator
Administrators
541 Posts
Ik ben weer meer gaan eten. Vond mezelf weer te klein worden en begon kracht te verliezen.
Dus ben weer lekker aan het bouwen. Massa moet en zal vergroten en vooral nog steeds verbeteren.
Hard groeien zit er op mijn leeftijd niet in maar een beetje groeien en verbeteren gaat nog wel. En MOET gewoon.

Mart.
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)