Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Mart's gedoe

Offline Viking18 Posted 10-13-2013 - 15:51
Bericht: #31
Senior Member

337 Posts
Reputatie: 3
Succes man, zal het volgen uiteraard.
Back to top Find Quote
Offline ironwarrior Posted 10-13-2013 - 18:21
Bericht: #32
Van de oude garde

1,347 Posts
Reputatie: 7
Succes met het traject dat voor je ligt, Mart!

Een forum zonder humor, is als een sportschool zonder ijzer.
Back to top WWW Find Quote
Offline Mart Posted 10-13-2013 - 19:11
Bericht: #33
Administrator
Administrators
541 Posts
thanks guys.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Camoglock17 Posted 10-13-2013 - 19:45
Bericht: #34
next toy is the magnum .44

59 Posts
Reputatie: 1
Succes Martin, het gaat je lukken

De Glock17 is mijn speeltje!
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 10-15-2013 - 17:21
Bericht: #35
Administrator
Administrators
541 Posts
(10-13-2013 19:45)Camoglock17 schreef:  Succes Martin, het gaat je lukken
Thanks Glocky Wink

Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Hans78 Posted 10-16-2013 - 9:42
Bericht: #36
Member

53 Posts
Reputatie: 0
succes mart.. go for it

Support your local No-Surrender chapter.
Vriendschap & RESPECT!
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 10-16-2013 - 10:30
Bericht: #37
Administrator
Administrators
541 Posts
thanks Hans

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 10-17-2013 - 9:06
Bericht: #38
Administrator
Administrators
541 Posts
Damn borst zit vol, rug en armen vol alles staat strak en is hard opgepompt.
In de trainingen aders op schouders, borst en armen dus dat gaat al beter, maar zie ook zelfs lichtjes de strepen in de borstspieren tijdens trainen. Nu de buik nog wat strakker en boven dit gewicht blijven uitstijgen. Ben nu 115+ en hoop einde week 116+ te pakken.

Voeding is nu even strak op elke dag rijst en vis en ei en en en kip...........enkele keer wat plakken brood met omelet. Maar probeer het brood eten minimaal te houden, dus niet elke dag en dan ook maar 1 x op de dag in de ochtend. Komende week komt er weer rundvlees bij.
Heb wel de hele dag de buik vol en dus ook bol staan met de hele dag rijst eten.......lijkt nergens op, maar vet daalt nog steeds en gewicht blijft klimmen.

Zal het dan nu eindelijk gaan gebeuren dat ik weer naar die magische 120kilo loop met puur spiermassa?

Ik merk in ieder geval wel zeer duidelijk verschil met voorgaande jaar/jaren qua groei en herstel. Het dotteren van januari dit jaar geeft optimaal resultaat op dit moment lijkt wel. Dus wat dat betreft ben ik erg blij.

Nu nog ff een tijdje extra focus op de benen gooien.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 10-17-2013 - 9:24
Bericht: #39
Administrator
Administrators
541 Posts
De gewichten waar ik mee train zijn nog vrij laag trouwens. Alles loopt al erg snel vol en erg veel zwaarder zit er sowieso nog niet helemaal in. Bench is bijvoorbeeld op max net aan 130 kilo op dit moment, maar is evengoed zat om flink op te blazen.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Camoglock17 Posted 10-17-2013 - 9:36
Bericht: #40
next toy is the magnum .44

59 Posts
Reputatie: 1
Ken het Martin heb ook enorm in moeten leveren...maar ik hoop volgende week woensdag de draad weer op te kunnen pakken..maar ook dan ben ik nog niet op mijn oude niveau...
Maar dat komt wel weer net als bij jou...

De Glock17 is mijn speeltje!
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)