Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Mart's gedoe

Offline quibus Posted 08-07-2013 - 20:51
Bericht: #21
Member

104 Posts
Reputatie: 5
he wanneer werk je daar dan kom ik even bij je buurten, ik train thuis en heb me laatst ingeschreven bij de hoornsevaart domdomdomdomdom.. dus zoek er eentje bij, waar zit die basicfit?
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 08-08-2013 - 0:14
Bericht: #22
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
Terborchlaan 299 en ik werk er voorlopig doordeweeks in de avond uren en op zondag in Amsterdam Noord - Distelweg. Over een week of 3 ga ik ook overdag in Alkmaar werken.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 08-08-2013 - 15:09
Bericht: #23
Member

104 Posts
we houden wel even contact, ga binnenkort weer met wat bn leden trainen in alkmaar, wellict leuk om daar te komen, zi9jn de lieve jongens hoor die komen Wink
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 08-08-2013 - 15:32
Bericht: #24
Administrator
Administrators
541 Posts
hahahah de lieve jongens nog wel.... als ze zich maar netjes gedragen.
Maar ik kan geen groepen gratis binnen laten, kan ik niet verantwoorden naar mijn betalende leden. Beste is als het een groepje is om ze via http://www.sporttegoed.nl/basic-fit dan een ticket te laten bestellen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10-13-2013 om 15:27 door Mart.)

Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 08-08-2013 - 17:40
Bericht: #25
Member

104 Posts
och ik betaal gewoon voor ze no problemo
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 08-08-2013 - 23:36
Bericht: #26
Administrator
Administrators
541 Posts
(08-08-2013 17:40)quibus schreef:  och ik betaal gewoon voor ze no problemo

Hoeveel neem je er mee maatje?
We gaan anders ff verder via PM. We regelen wel wat.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Camoglock17 Posted 08-09-2013 - 7:59
Bericht: #27
next toy is the magnum .44

59 Posts
Reputatie: 1
Maar Mart ga je weer wedstrijden doen

De Glock17 is mijn speeltje!
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 08-09-2013 - 8:29
Bericht: #28
Administrator
Administrators
541 Posts
Wellicht in de toekomst weer, maar voorlopig heb ik al amper tijd om te trainen..... Moet aardig wat uren maken voor mijn werkgever en daarnaast nog mijn eigen klanten begeleiden en wat cliënten van de fysio begeleiden.

Mart.
Back to top Find Quote
Offline Sporty Posted 08-09-2013 - 23:08
Bericht: #29
Musclebitch

128 Posts
Reputatie: 3
(08-09-2013 8:29)Mart schreef:  voorlopig heb ik al amper tijd om te trainen..... Moet aardig wat uren maken voor mijn werkgever

.........en mij Dodgy Big Grin

To get something you´ve never had,
you have to do something you´ve never done
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 10-13-2013 - 15:38
Bericht: #30
Administrator
Administrators
541 Posts
Langzaamaan is er weer wat regelmaat in alles gekomen en is het trainen weer in volle gang.
Lichaamsgewicht loopt heel erg langzaam weer wat op en vetmassa daalt langzaam aan. Alles vult weer lekker op en verhoudingen trekken weer recht.
iig voor upperbody al aardig op weg weer.

Wel lekker als de kleding weer strakker en of losser gaat zitten op de juiste plekken.

Alhoewel ik een moeilijke periode heb gehad met mijn hartproblemen vorig jaar en ik dat altijd in mijn achterhoofd zal hebben heb ik toch gewoon weer voorgenomen naar wedstrijden toe te werken. Ik hoop mezelf in 2014 goed te kunnen neerzetten op 1 of meer wedstrijden.

Heb dik een jaar de tijd om wat klaar te spelen.

Mart.
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)