Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Mart's gedoe

Offline Mart Posted 07-30-2013 - 0:22
Bericht: #1
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
Heyyy people,

Ik zal hier ook weer een logje gaan bijhouden, niets bijzonders verder maar voor ideetjes en voor mezelf gewoon wat bijhouden.

Groetjes,
Martin.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Viking18 Posted 07-30-2013 - 8:55
Bericht: #2
Senior Member

337 Posts
Reputatie: 3
Zal uiteraard volgen. Succes man!
Back to top Find Quote
Offline Anabolicdude Posted 07-30-2013 - 9:28
Bericht: #3
Mr. Anabolic
Administrators
146 Posts
Reputatie: 2
succes!
Back to top Find Quote
Offline Hans78 Posted 07-30-2013 - 11:06
Bericht: #4
Member

53 Posts
Reputatie: 0
goodluck
Back to top Find Quote
Offline Patriezel Posted 07-30-2013 - 12:01
Bericht: #5
Moderator

46 Posts
Reputatie: 2
Leuk! Succes!

2013 Nederlands Kampioen Bodyfitness t/m 163 cm
Trotse mama van Isis Heart

http://www.patriciafitness.nl
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 07-30-2013 - 23:20
Bericht: #6
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
Vandaag weer lekker getraind @ Basic-fit Hoorn. Borst biceps was het programma na gisteren benen. Vanmiddag begon langzaamaan de spierpijn van de been training op te komen. Morgen is de rug weer aan de beurt.
Zo kalm aan beginnen de vormen weer terug te komen. Alles is lekker aan het opbollen. Straks ook ff een flink stuk droger worden en zien waar we daar vandaan naar toe gaan.

Voor morgen maar een lekkere pan rijst met veel rundvlees en ei maken, wordt een lange dag met eerst zwaar rug trainen en daarna werken. Moet wel de spieren blijven voeden om te herstellen en te groeien.

Hier en daar schort het wel nog aan wat kracht, maar kracht is stijgende en ik krijg al zat spierpijn van wat ik nu verplaats aan gewicht, dus gaat vooralsnog prima zo.

De spierpijn in de benen ligt wat in de hamstrings en ik verwacht dat dat erger gaat worden nog. Voelde gister al met squatten net ff teveel rek op de hamstrings. Ik ga erg diep dus en met mijn oude benen......werd ff akelig.

Maar goed, niet piepen.... doorgaan. Gewoon goed eiwitrijk eten, herstellen en weer wat groeien. En dat eiwitrijke eten heb ik gedaan....was ff lekker genieten in een restaurantje in Medemblik, samen met Sporty. Ik had onbeperkt spare-ribs, heerlijk.....En de ober bleef heen en weer lopen. Als hij wat kwam brengen mocht er al nieuwe weer in de oven..... hahahah

Maar nu weer aan de kip en rundvlees.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Sporty Posted 07-31-2013 - 15:44
Bericht: #7
Musclebitch

128 Posts
kort weer aan het trainen, maar je ziet er gelijk weer een stuk voller (en weer (nog) groter) uit. Als je het maar wel rustig aan opbouwt ! Heart

To get something you´ve never had,
you have to do something you´ve never done
Back to top Find Quote
Offline Markus Posted 07-31-2013 - 16:38
Bericht: #8
Member

54 Posts
Reputatie: 0
(07-30-2013 23:20)Mart schreef:  Vandaag weer lekker getraind @ Basic-fit Hoorn. Borst biceps was het programma na gisteren benen. Vanmiddag begon langzaamaan de spierpijn van de been training op te komen. Morgen is de rug weer aan de beurt.
Zo kalm aan beginnen de vormen weer terug te komen. Alles is lekker aan het opbollen. Straks ook ff een flink stuk droger worden en zien waar we daar vandaan naar toe gaan.

Voor morgen maar een lekkere pan rijst met veel rundvlees en ei maken, wordt een lange dag met eerst zwaar rug trainen en daarna werken. Moet wel de spieren blijven voeden om te herstellen en te groeien.

Hier en daar schort het wel nog aan wat kracht, maar kracht is stijgende en ik krijg al zat spierpijn van wat ik nu verplaats aan gewicht, dus gaat vooralsnog prima zo.

De spierpijn in de benen ligt wat in de hamstrings en ik verwacht dat dat erger gaat worden nog. Voelde gister al met squatten net ff teveel rek op de hamstrings. Ik ga erg diep dus en met mijn oude benen......werd ff akelig.

Maar goed, niet piepen.... doorgaan. Gewoon goed eiwitrijk eten, herstellen en weer wat groeien. En dat eiwitrijke eten heb ik gedaan....was ff lekker genieten in een restaurantje in Medemblik, samen met Sporty. Ik had onbeperkt spare-ribs, heerlijk.....En de ober bleef heen en weer lopen. Als hij wat kwam brengen mocht er al nieuwe weer in de oven..... hahahah

Maar nu weer aan de kip en rundvlees.
Altijd lekker onbeperkt spareribs hmmmm.

Heb gisteren weer voor het 1ste in bijna 2 maanden gesquat heel voorzichtig dat wel daar ik een scheur in mijn quadriceps heb gehad, toch zeer blij dat ik weer een heel klein beetje mijn been spieren voel !!

Ik lees dat je nog wat droger wilt gaan staan maar wat zijn jou huidige stats ?

Succes met je training en log
Back to top Find Quote
Offline Viking18 Posted 07-31-2013 - 20:39
Bericht: #9
Senior Member

337 Posts
Is wat heah, al die mensen die steeds zeggen dat je rustig moet opbouwen terwijl je zelf wil knallen, ook al hebben die mensen wss wel gelijk. Ik vind t ook maar moeilijk Tongue
Back to top Find Quote
Offline Sporty Posted 07-31-2013 - 20:59
Bericht: #10
Musclebitch

128 Posts
(07-31-2013 20:39)Viking18 schreef:  Is wat heah, al die mensen die steeds zeggen dat je rustig moet opbouwen terwijl je zelf wil knallen, ook al hebben die mensen wss wel gelijk. Ik vind t ook maar moeilijk Tongue

ik ken Mart een klein beetje........Angel knallen doet-ie evengoed wel.
Ik zag hem van de week bezig en ik dacht dat het niet zo lekker ging...........misschien was hij wel een beetje gefrustreerd....... voor zijn gevoel zijn dit natuurlijk pipoo-gewichies, zoals hij dat al zelf noemde. Hij WIL uiteraard zwaarder en snel weer op zijn oude gewichten zitten, maar heeft wel even tijd nodig om het weer op te bouwen.

To get something you´ve never had,
you have to do something you´ve never done
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)