Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Labtest

Offline Anabolicdude Posted 08-08-2013 - 20:15
Bericht: #1
Mr. Anabolic
Administrators
146 Posts
Reputatie: 2
Bij deze een foto van hoe een labtest eruitziet....voor de mensen die er nog nooit ene gezien hebben Smile

[Afbeelding: zwfe.jpg]

Resultaten spreken voor zich maar de labtest is van jaren geleden...Heb deze labtest ooit eens laten uitvoeren bij San Rafael labs in USA...

Helaas zijn deze niet meer omdat ze naast labtesten ook nog andere bezigheden erop nahielden Big Grin
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 08-08-2013 - 21:15
Bericht: #2
Member

104 Posts
Reputatie: 5
Wat kost zon test voor een aprticulier, ruwe schatting is ok?
Back to top Find Quote
Offline Anabolicdude Posted 08-08-2013 - 22:17
Bericht: #3
Mr. Anabolic
Administrators
146 Posts
geen idee, je kunt als particulier niet zomaar wat laten testen....ik had vroeger goede contacten met San Rafael Labs en mij kostte het niks....
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 08-09-2013 - 9:07
Bericht: #4
Senior Member

354 Posts
Nice !
Zijn er eigenlijk veel fakes van golden gear op de markt anabolicdude ?
Back to top Find Quote
Offline Anabolicdude Posted 08-09-2013 - 9:59
Bericht: #5
Mr. Anabolic
Administrators
146 Posts
Voor zover ik weet amper....
Vroeger waren er geen fakes van maar op vandaag de dag durf ik het niet zeker te zeggen...ben er zelf nog geen tegengekomen....
Ik hor wel eens wat klachten maar dat wil niet zeggen dat de spullen fake zijn....sommige merken lonen ook niet om te faken omwille van meerdere redenen..

Aburaihan word niet veel gefaked omdat de produktie al goedkoop is dus dat loont niet..
Kan ook zijn dat bijv een merk een eigen labeltje gebruikt dat moeilijk na te maken is, alhoewel tegenwoordig niets meer moeilijk na te maken is....

Maar zoals gezegd ben ik er geen tegengekomen nog....Vroeger 1 in Duitsland een keer maar dat verschil zag een blinde nog...was denk ik een grap ofzo
Back to top Find Quote
Offline Markus Posted 08-09-2013 - 14:30
Bericht: #6
Member

54 Posts
Reputatie: 0
Als ik de foto goed begrijp is het zelfs net iets overgedoseerd of niet ?

Kan morgen eventueel wel wat producten op foto zetten van GS en hier posten ik twijfel niet over de echtheid.
Heb test E, deca, wintrol tabs nolva tabs en clomid liggen als het goed is, Tevens heb ik nog wat verschillende vials uit Egypte liggen van een maatje van me.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-09-2013 om 14:37 door Markus.)
Back to top Find Quote
Offline Anabolicdude Posted 08-09-2013 - 15:40
Bericht: #7
Mr. Anabolic
Administrators
146 Posts
volgens de wettelijke norm ligt de hoeveelheid precies goed, er word met een minimale marge gewerkt...
Maar als je pietje precies wil zijn is het idd een klein beetje overgedoseerd...
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 08-16-2013 - 6:34
Bericht: #8
Member

104 Posts
Hey a.dude ik wil niet wijs gaan doen hoor, maar abu is momenteel de meest nagemaakte hg test die er is, zijn echt duizenden nep vials die verkocht worden, zelfs als je mailt naar hun zeggen ze dat, er zijn echt mega veel fakes in omloop, grappige is wel dat deze heel goed gedosseerd zijn.

GG is echt afgeschreven, denk dat ze over de kop gaan, ze hebben met 2 slechte batches hun hele naam om zeep geholpen, schijnt nu weer ok te zijn maar of dat ze nog gaat redden.
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)