Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Kitten's log

Offline Kitten Posted 12-10-2013 - 21:00
Bericht: #11
Junior Member

46 Posts
Reputatie: 1
Dank je. Komt goed. Op dat vlak komen wij er niet uit maar na al due jaren boeit dat niet. Lekker trainen en netjes kuren is all i want en doe

http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/...og-335510/

SQ:1x1x160
DL:1x1x130
BP:1x1x100
LP:1x1x375 techno
LP:1x2x250 pannatta
Back to top Find Quote
Offline Kitten Posted 12-10-2013 - 21:54
Bericht: #12
Junior Member

46 Posts
Van mijzelf mag ik kuren, hahaha.

Back to top Find Quote
Offline Kitten Posted 12-10-2013 - 22:22
Bericht: #13
Junior Member

46 Posts
Nou, ik geef je groot gelijk. Open te zijn. Nu heb ik geen last van side effects A. Van Primo wel maar goed. Die waren goed te verbloemen. 

Er zijn mensen met enorme vooroordelen over aas bij vrouwen, krachttraing vrouwen. Tot op heden weet ik dat het onzin voor mijzelf is. Alleen primo beviel mij absoluut niet en Var wel. En omdat ik ook daar geen zin in heb om over te bakkeleien maar via via een begeleider gevonden. Alleen durf ik het wel aan maar begeleiding is ook wel fijn

Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 12-10-2013 - 22:51
Bericht: #14
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
't is gewoon cool Kitten.
Van mij mag je. Het is je sport waar je je graag aan over geeft en graag voor gaat, dus go for it als jij dat wilt.
Als je verstandig gebruikt en niet idioot overdoseert kan het relatief weinig kwaad.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Ina Posted 12-10-2013 - 22:52
Bericht: #15
Spierbundel in wording

373 Posts
Reputatie: 5
Jouw situatie is heel herkenbaar, mijn vriend ziet het ook helemaal niet zitten dat ik nog aan een wedstrijd mee doe.
Hij heeft het begin dit jaar aangezien en vond de hele voorbereiding vreselijk.

Het feit dat ik kuurde was geen probleem maar hij had dus erg veel moeite met het "geweld" dat ik mijn lichaam aandeed.

Een wedstrijdshape vind hij maar niks maar wel dat ik train, we trainen ook regelmatig samen. Hij begrijpt dan weer niet dat ik nu nog steeds volgens een schema eet en dat ik in een hardcore gym train.
Back to top Find Quote
Offline Kitten Posted 12-11-2013 - 0:13
Bericht: #16
Junior Member

46 Posts
Ze bedoelde er pitamientjes mee. Dat mag hoor voor wedstrijden. 

Ik vind mijn hardcore gym super. En dat jij samen kan trainen is voor mij een utopie. Dat wat jij jouw lijf voor wedstrijdshape aandoet snap ik van hem want je ziet je partner enorm veranderen tot lege blik in ogen toe. Mja, hoort er bij. 

Hoop dat hij snapt dat je clean moet blijven eten. Voor vrouwen misschien nog belangrijker aangezien we hormonaler zijn dan mannen. 

Welbgaaf hoor van wedstrijden. Nog wat in de planning verder?

Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 12-11-2013 - 0:18
Bericht: #17
Administrator
Administrators
541 Posts
(12-10-2013 22:52)Ina schreef:  Het feit dat ik kuurde was geen probleem maar hij had dus erg veel moeite met het "geweld" dat ik mijn lichaam aandeed.
 Ow ? Ina ?
Wist ik niet..... hahahah ow ow ow hahahah maar geeft niet hoor
heb evengoed respect voor je prestatie en wedstrijd prep. Wink

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Ina Posted 12-11-2013 - 8:18
Bericht: #18
Spierbundel in wording

373 Posts
Reputatie: 5
(12-11-2013 0:18)Mart schreef:  
(12-10-2013 22:52)Ina schreef:  Het feit dat ik kuurde was geen probleem maar hij had dus erg veel moeite met het "geweld" dat ik mijn lichaam aandeed.
 Ow ? Ina ?
Wist ik niet..... hahahah ow ow ow hahahah maar geeft niet hoor
heb evengoed respect voor je prestatie en wedstrijd prep. Wink
Ik heb totaal geen problemen met kuren en ben er altijd open over geweest, schreeuwde het niet van de daken maar heb er nooit over gelogen.
Mogelijk dat ik in het voorjaar me nog een kuurtje ga veroorloven.
Net als Kitten ben ik een type wat moeilijk vet dropt en ook dat komt door fouten uit het verleden.

Oh ja en ik ben natuurlijk al eventjes geen 18 meer.....

(12-10-2013 23:51)Robin76 schreef:  zo..ik stond hier ff van te kijken..Undecided

Waarom? Ben nooit tegen kuren geweest bij niemand niet......in tegenstelling tot bepaalde personen die moord en brand schreeuwen als iemand heeft gebruikt (oneerlijke competitie blah blah blah....) en dan zelf uit het niets ineens als een blad van de boom omslaan en zelf gaan gebruiken.
Met die personen heb ik wel veel moeite.

(12-11-2013 0:13)Kitten schreef:  Dat wat jij jouw lijf voor wedstrijdshape aandoet snap ik van hem want je ziet je partner enorm veranderen tot lege blik in ogen toe. Mja, hoort er bij. 

Hoop dat hij snapt dat je clean moet blijven eten. Voor vrouwen misschien nog belangrijker aangezien we hormonaler zijn dan mannen. 

Welbgaaf hoor van wedstrijden. Nog wat in de planning verder?
Was voor mijn omgeving inderdaad niet leuk om dat te moeten aanzien. Men is ook bijna panisch als ik alleen met de gedachte aan wedstrijden op de proppen kom.
Maar nee, zolang er geen master (oude wijven) categorie is voor dames zal ik niet meer mee doen aan wedstrijden.
Ik denk dat als ik dat zou doen het einde relatie is en dat heb ik er niet voor over.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-11-2013 om 8:26 door Ina.)
Back to top Find Quote
Offline Kitten Posted 12-11-2013 - 9:33
Bericht: #19
Junior Member

46 Posts
Zeg chick.......als jouw geboorte jaar 1976 is ben je geen oud wijf. Ik ben uit 76 namelijk. 

Op dbb ook open aas en klopt......negativiteit veelal om verschillende redenen als ik mensen mag geloven die openheid juist wel waarderen. 
Ik wist bijvoorbeeld al jaren ooit te gaan kuren. Net als dat het net zo hard werken is als zonder kuren. En ook dat ik mij niet ineens hoef te scheren of een bobbel in mijn broek zou krijgen. 

Ik vind nog altijd jammer die taboe want voor vrouwen is het moeilijk ervaringen of begeleiding van profs te krijgen. 

Ikzelf gebruik nu var voor een 2-de x omdat ik mij er onwijs goed door ben gaan voelen. Geestelijk vooral. Spierpomp, vollopen kan ik zonder aas ook. Maar dit geeft mij een ander soort positief gevoel. En ik hoop dat het werkt naar de zomer toe. 

Alleen wel opvallend meer dorst en snel honger (maar geen drang naar eten). 

Ik ga tukken. Post op werk wel rugtraining die ik na slapen ga doen.

Back to top Find Quote
Offline ironwarrior Posted 12-11-2013 - 9:56
Bericht: #20
Van de oude garde

1,347 Posts
@Kitten, even off topic, maar wat een originele avatar heb jij. Waar ben je die nou weer tegen gekomen?

Een forum zonder humor, is als een sportschool zonder ijzer.
Back to top WWW Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)