Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Gibbs trainins log

Offline gibbs Posted 09-03-2013 - 21:50
Bericht: #11
Junior Member

49 Posts
Reputatie: 1
Wat ik van begrijp is het dus een oestrogeen remmer. Omdat je na je kuur je eigen test productie weer opgang moet helpen rem je zo de oestrogeen af in je lichaam waardoor je min mogelijk spiermassa verliest.

Wat ik dan dus begrijp uit het verhaal is het tijdelijk, dus wanneer je nolvadex gebruikt om de gyno die je hebt af te laten nemen en je daarna stopt met nolvadex gaat je oestrogeen level dan niet weer hoger worden en komt je gyno weer terug? Of moet ik er vanuit gaan dat toen het ontstaan is me oestrogeen levels tehoog waren en dat deze nu is afgenomen maar de gyno gebleven is, en wanneer ik dus me levels nu naar beneden breng gyno weggaat?

Ik snap het nog niet helemaal geloof ik Blush
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 09-04-2013 - 13:17
Bericht: #12
Senior Member

354 Posts
Reputatie: 5
Ik citeer ....

Bij sommige celwoekeringen (tumoren) spelen oestrogenen, dit zijn vrouwelijke geslachtshormonen, een belangrijke rol. Tamoxifen behoort tot de groep van geneesmiddelen die ‘anti-oestrogenen’ worden genoemd en tamoxifen blokkeert de werking van oestrogenen. Tamoxifen remt of verhindert door deze eigenschap de celwoekeringen (tumoren).

Dus het kan helpen bij je gyno en zelfs helemaal stoppen ( miss is je eigen hormoon huishouding iets van slag hoe oud ben je ? )
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 09-04-2013 - 15:57
Bericht: #13
Senior Member

354 Posts
Reputatie: 5
19 ... nehhh hormoon huishouding is nog vol op gang dan Wink
Zover ik kan zien is dat geen gyno . Hoe lang train je al ? denk als je half jaartje flink chest traint dat je het niet eens meer ziet .
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-04-2013 - 16:41
Bericht: #14
Junior Member

49 Posts
anderhalf jaar ongeveer, maar daarvan 5 maanden tijdje gestopt met voeding etc.
Kom van heeeel ver haha, was ±66kg 15% VP. Sta nu dus ±78 vp 13%.

Moet nog hoop massa bij maar ziet er met harde tepels ( wtf..) al beter uit haha.
Wellicht combinatie van weinig massa en wat meer vet op me borst.

Gewoon nog poosje doorbouwen dus..
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-05-2013 - 19:03
Bericht: #15
Junior Member

49 Posts
Vandaag weer tijd voor lower body, lekkere training, iedere oefening zwaarder of meer reps gepakt.
Was 27 graden in de gym volgens de thermostaat...... damn! Gelukkig heb ik hier niet veel last van.

Ben wel achter dat na een zware benen training je de dag erna beter niet kan gaan motor rijden.... krampen in me benen niet normaal afgelopen dinsdag :'(
Back to top Find Quote
Offline Viking18 Posted 09-06-2013 - 9:18
Bericht: #16
Senior Member

337 Posts
Reputatie: 3
Dus 19 en een motor, toe maar Tongue Miss eerst eens kijken hoe je er bij 10% uitziet "met harde tepels"? Lol
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-06-2013 - 15:41
Bericht: #17
Junior Member

49 Posts
Heb geen auto hoor Smile haha, ja motor is heerlijk heb hem nu bijna een jaar Big Grin nog 1 jaartje en dan mag de begrenzing er vanaf. Ghehe van 25 naar 88kw kijk er nu al naar uit Smile

Je heb wel gelijk idd misschien ook vp laten zakken, maar voor nu eerst massa plakken!
Straks ub met hopelijk een pr op de bp
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-12-2013 - 20:01
Bericht: #18
Junior Member

49 Posts
Gister en vandaag getraind, maandag en dinsdag niet kunnen trainen ivm werk.

Gister was zwaar... Vorige week nog 77,5 met spotter op de squat nu 3x8 77,5 zonder spotter Smile
Overige lb oefeningen kunnen verhogen, RMDL, Legpress, calfs op de legpress en leg curl seated ( verplicht naar de liggende nu omdat er niet meer gewicht op de zittende kan ^^ )

Upperbody, helaas vandaag 1 van de katten moeten in laten slapen, daarna toch gaan trainen, of het nou daardoor kwam of dat het gewoon een klote training was weet ik niet maar jezus christus wat een klote training. Vooral benchpress blijf ik nu hangen... vandaag zelfs 1 rep minder als vorige week. Andere oefeningen ook zelfde gewicht en reps of zelfs lager in gewicht en reps. Wel zieke pomp dus zo heel erg zit ik er niet mee, maar is vooral tijdens trainen mind fuck...

Moet nog 2 trainingen doen deze week, dit gaat qua herstel nooit meer lukken... Als ik morgen rustdag pak dan moet ik zaterdag en zondag en dan kom ik volgende week niet meer goed uit. Misschien ga ik morgen en zaterdag naar de gym om met lichte gewichten te focussen op de techniek. Zit nog te twijfelen. Of ik pak zaterdag ochtend een fullbody workout. Jullie horen het wel..

Vandaag sinds lange tijd weer een keer patat gegeten, nou ik kan jullie zeggen... Het duurt weer een heeeeele lange tijd voor ik weer patat vreet, tering... het smaakt me totaal niet meer ik verlang na ieder patatje naar een heerlijke hap rijst... Waarschijnlijk komt het vooral door het idee dat het gewoon slecht is... Volgende keer als ik behoefte heb aan junk neem ik me vriendin wel lekker mee uit eten haha, wok restaurant ofzo, laatste keer dat ik ging wokken 6 borden overvol met rijst groentes en vlees. HEERLIJK!
Back to top Find Quote
Offline Viking18 Posted 09-12-2013 - 21:40
Bericht: #19
Senior Member

337 Posts
Reputatie: 3
Haha same here. Net friet gehad en maar 1/3 ervan genomen. Was van plan nog 1 keer goed te zondigen voor m'n cut, t ging er gewoon niet in lol.
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-15-2013 - 15:30
Bericht: #20
Junior Member

49 Posts
Thanks man!

Training van gister was een LB.

Squat 2sets 6 reps 80kg
en de derde set 7 reps gedaan met 80kg en 1 rep met hulp van spotter

RMDL
3x8 95kg ( pfff )

Front squad. Ging niet lekker, bar bleef niet fijn liggen en ik had me focus er niet goed bij, had ook geen spotter geroepen omdat ik dacht dat het wel ging lukken.
3 sets van 8 reps met 50kg wel verzwaard maar niet netjes, ook de laatste rep van de laatste set keek ik niet meer naar voren maar naar beneden waardoor me balans weg was en ik bijna omviel. Door het corrigeren en wankelen gelijk opneuker in me poten en rug. Volgende keer weer spotter erbij en focus... Meest stomme fout verdomme...

Calf raise staand
3x15 75kg

Back extension weighted
3x15 bw+15kg

Schuine leg raises
3x15

Iemand een betere oefening voor de schuine buikspieren?

Vandaag moest ik eigenlijk UB doen maar verschoven naar morgen, gisteravond verjaardag gehad waardoor erg laat geworden was, wilde zoiezo me 8 uur slaap pakken waardoor ik helaas geen gym tijd meer had. maja extra dagje rust en dan hopen morgen eindelijk die 3x8 70kg benchpress te pakken..................

Gewicht 78,16kg
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)