Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Gibbs trainins log

Offline gibbs Posted 09-02-2013 - 23:08
Bericht: #1
Junior Member

49 Posts
Reputatie: 1
Hoi allemaal,

Ook ik zal af en toe een update doen. Ik ben niet zo van het dagelijks alle sets en gewichten loggen want daar heb ik geen zin in Big Grin

Stats: 78,2 kg
VP: Gemeten met 4punts 13%
Lengte: 182cm

Benchpress: 8x70
Squat: 8x75
RMDL: 6x90

Ik doe nagenoeg nooit 1reppers dus heb geen 1RM. Rekensommetjes doe ik niet aan je hebt pas een 1RM als je deze ook daadwerkelijk gelift hebt.

Ik volg een LB/UB trainingsschema, 4 trainingsdagen per week.
Heb wat blessures gehad afgelopen periode, onderrug klachten en verschillende pijntjes, schijnt dat altijd tegen je 100% trainen niet zo verstandig is. Wat ook blijkt dat als je eigenwijs bent je gewicht te droppen je vast loopt. Even tip tussendoor...........

Heb nog een hoop te leren. En ik wil dan ook een hoop leren, bodybuilding is belangrijker geworden in mijn leven als ik ooit gedacht zou hebben. Helaas is dit ook wel eens moeilijk ivm mijn vriendin en mijn familie.

Positieve is dat de gewichten die ik til elke week hoger worden, mijn gewicht ook omhoog gaat. Beide zijn dingen die heel lang niet gebeurd zijn. Nu weer goed voedingspatroon ( lees anders ) en ik ga voor me gevoel als een speer.

Ook misschien een leuk weetje is: Ik heb me ingeschreven voor de flexchallenge van volgend jaar. Ben zeer benieuwd wat daaruit gaat komen. Ik doe mee om veel ervan te leren, voeding, training en mijzelf. De dingen die ik erover heb gelezen zijn zeer lovend.

Er zullen hier dus ervaringen, tegenslagen, successen en waarschijnlijk veel vragen neergezet worden. Kans op foto's acht ik klein.... Ik begreep dat er wel eens sportschoolruilen zijn, dan ontmoeten we elkaar daar wel eens Big Grin

Ik ben een waardeloze schrijver dus ik laat het hier maar bij... Vragen etc altijd welkom, evenals (opbouwende) Kritiek Smile

Fijne avond
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 09-03-2013 - 10:24
Bericht: #2
Senior Member

354 Posts
Reputatie: 5
Mooi ! Flex challange ga je echt heel veel aan hebben Wink Rene en harry zijn toppers en ga je een hoop leren Smile
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-03-2013 - 10:31
Bericht: #3
Junior Member

49 Posts
Ja ik hoop het! Weet niet hoe het zit met lotingen ofzo of dat er maar tot bepaald aantal mensen ingeschreven kan worden. Verderop in het jaar zal er contact gezocht worden Smile Ben erg benieuwd.

update:
Gister benen training gehad en vandaag zeeeer vermoeide benen en spierpijn in de glutes. Ook been omvang gemeten welke uitkwam op 61cm. week of 4 geleden was dit nog 60 dus ik ben zeer tevreden. Vanmiddag UB training en straks wat stretch oefeningen voor me heup!
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-03-2013 - 18:59
Bericht: #4
Junior Member

49 Posts
Vandaag UB dag.
Ging erg lekker, kracht blijft omhoog gaan is het niet in gewichten is het wel met reps dus zeer tevreden.

Oefeningen waren:
Bench press
Chin ups
Incline dumbell press
Wide grip low pulley ( heet die geloof ik... rug)
rear lateral cable raise
close grip benchpress
hammer curl
Onderarm oefening

Hoe betrouwbaar is een 4-punts meting? Deze komt namelijk uit op 13% en nek taille komt uit op 16-17% .......
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 09-03-2013 - 19:58
Bericht: #5
Senior Member

354 Posts
4 punts meting , Bicep , tricep , rug, buik is heel betrouwbaar Smile
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 09-03-2013 - 20:13
Bericht: #6
Senior Member

354 Posts
Nee ... word wel vaak bij vrouwen gedaan meer vet/vocht in de benen dan bij mannen .
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-03-2013 - 20:30
Bericht: #7
Junior Member

49 Posts
Okee mooi. Dan houdt ik die aan.
Idd wel bi tri buik rug/schouder. Maarja niet te druk maken om me vp eerst nog pak massa erop.

Is er iemand bekend met puberale gyno? En of er wat tegen te doen is?
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 09-03-2013 - 20:35
Bericht: #8
Senior Member

354 Posts
Nolvadex Smile
Back to top Find Quote
Offline gibbs Posted 09-03-2013 - 20:38
Bericht: #9
Junior Member

49 Posts
Is dat niet voor tijdens het kuren?
Bij mij zit het er al klein beetje, dokter noemt het door de puberteit en dat het ooit wel weg gaat. Maar aan dat ooit heb ik niet veel, want het doet me fysiek niet goed...
Back to top Find Quote
Offline Tigurius Posted 09-03-2013 - 21:27
Bericht: #10
Senior Member

354 Posts
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Nolvadex
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)