Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Dinky 's logje

Offline dinky2toy Posted 02-08-2014 - 19:07
Bericht: #31
Member

61 Posts
Reputatie: 0
I know.... maar ik vind hem toch wel lekker
en sterke punten moet je uitbuiten hé Mart Wink

Ben benieuwd hoe die verdere voorbereiding verloopt, ik heb er in ieder geval zin in
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 02-11-2014 - 9:47
Bericht: #32
Member

61 Posts
training[Afbeelding: arrow-10x10.png] gisteren: triceps- borst... bankjes waren bij het begin van de training druk bezet, dus gestart met triceps

push down
25- 30- 35- 40- 45kg x8
cable overhead
25-30-35-40-45kg x8
Dips
5x8... [Afbeelding: biggrin.gif]

bench press
20-25-30-32,5-32,5kg x8 slappe hap, dan voel je toch echt dat je triceps al voorvermoeid hebt, ik ga dan ook veel minder strak met de stang, beetje wiebelig [Afbeelding: rolleyes.gif]
incline bench in smith[Afbeelding: arrow-10x10.png]
30-32,5-35- 37,5-40kg x8 das dan weer het voordeel van de smith... je kan niet wiebelen [Afbeelding: tongue.gif]
DB fly
5x 8 met 6kg
DB press
7,5-10-10-12,5-12,5kg x8
cable fly
1-2-2-2-2platen x8
decline sit-ups
5x 12... die ging nice vandaag [Afbeelding: wink.gif]
hmmm... beetje huis-tuin&keuken training[Afbeelding: arrow-10x10.png], niks spectaculair... dat moet beter kunnen[Afbeelding: unsure.gif]
Back to top Find Quote
Offline Ina Posted 02-11-2014 - 20:47
Bericht: #33
Spierbundel in wording

373 Posts
Reputatie: 5
Ik las in je log het volgende: Vet% nog steeds 11,5%......is dat niet erg laag met nog zoveel maanden te gaan?

Voor mijn wedstrijd stond ik op 11 %.......als je zo laag zit en blijft kan je toch geen massa opbouwen.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-11-2014 om 20:48 door Ina.)
Back to top Find Quote
Offline Beaudien Posted 02-12-2014 - 12:44
Bericht: #34
Member

128 Posts
Reputatie: 3
Ik zit rond de 17 en bouw ook geen massa op, haha.
Oh wacht ff, dat is mijn gebrek aan aanleg natuurlijk...........

Maar even zonder gekheid, het is idd wel erg laag voor lange tijd, Dinky?
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 02-12-2014 - 16:49
Bericht: #35
Member

61 Posts
de redenering hierachter is dat mijn huid ook niet meer van de jongste is en wil ik die de kans geven goed strak te trekken dan moet ik toch langere periode mijn vet% laag houden.
Wel ben ik nu sinds 3 weken 1 keer per week een flink zware bulkmaaltijd aan het nemen.... voorlopig moet het niet verder zakken inderdaad.
Tja spieren bouwen... ik vind het heel moeilijk om dat te beoordelen zelf, ik zie wel steeds meer spieren/ beter zichtbaar worden... maar verder volg ik voornamelijk de raad van mijn PT, en heb er maar vertrouwen in dat het goed komt.
Back to top Find Quote
Offline Ina Posted 02-12-2014 - 19:52
Bericht: #36
Spierbundel in wording

373 Posts
Reputatie: 5
Ik vind het toch heel bijzonder hoor.....tuurlijk ga je steeds meer definitie krijgen maar ik denk niet dat je veel massa meer gaat krijgen op deze manier. En je huid wordt voor zover ik weet echt niet strakker....nadeel van ouder worden helaas.

Ik kan het natuurlijk heel erg mis hebben maar met zo'n laag vet% gaat het met je hormonen ook niet lekker.

Je hebt nog 8 maanden te gaan!!!!!
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 02-12-2014 - 20:57
Bericht: #37
Member

61 Posts
snap ik... en ik heb zelf geen ervaring met wedstrijden en een behoorlijk vertrouwen in mijn coach. Tot op heden bevalt wat ik bij mijzelf zie gebeuren iedere keer weer als ik zijn raad opvolg (ook als ik daar in eerste instantie zelf twijfels bij heb)
Aan de andere kant... als ik kort voor de wedstrijd zelf niet tevreden ben... doe ik het gewoon nog niet, en ga eerst nog een jaar door... maar zo ziet het er op dit moment niet uit.

Op dit moment vind ik het zelf nog steeds moeilijk om elke week een echte bulk maaltijd te nemen... maar doe het wel.
Ik eet momenteel 6 dagen op onderhoud (inclusief trainingen)en dan 1 dag... nou bijna het dubbele. Voor mijn gemoedsrust was het heel goed dat deze vetmeting na 3 keer bulken zo uitviel... zou me momenteel nog kapot schrikken als dat ineens weer omhoog gaat.
Back to top Find Quote
Offline Beaudien Posted 02-13-2014 - 8:06
Bericht: #38
Member

128 Posts
O, dat snap ik! Dat zou ik zelf ook hebben.
Ik cheat op zaterdag (ook voorschrift van mijn helper) en dan eet ik inderdaad iets meer en bijv. pasta wat ik door de week nooit eet. En snack 's avonds iets extra, maar vaak nog steeds in de verantwoorde lijn zoals noten/rozijnen. Ik wil gewoon niet meer vet aanzetten, maar daardoor zal ik waarschijnlijk ook nooit veel massa aanzetten. Voor mij is dat dan een keuze.....maar soms denk ik weleens "je kunt beter gaan breien" en stort regelmatig in een dip.
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 02-13-2014 - 16:26
Bericht: #39
Member

61 Posts
oow er was in het afgelopen jaar ook een periode dat ik volop bezig was met bouwen hoor. In augustus 2014 stond ik op 58,7kg en 16,5% vet.
En na 2 november ga ik ook echt weer bouwen.... over 10 jaar wil ik nog veel meer spiermassa hebben, en dat zal met mijn leeftijd vechten tegen de stroming in worden, maar als mijn gezondheid het toelaat heb ik er nu al zin in Wink
Back to top Find Quote
Offline Beaudien Posted 02-14-2014 - 12:31
Bericht: #40
Member

128 Posts
(02-13-2014 16:26)dinky2toy schreef:  In augustus 2014 stond ik op 58,7kg en 16,5% vet.

Knap! CoolCoolTongue
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)