Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Dinky 's logje

Offline dinky2toy Posted 01-19-2014 - 20:16
Bericht: #1
Member

61 Posts
Reputatie: 0
oke, ik probeerde mijn logje in de vrouwen sectie te zetten, maar dat is schijnbaar niet de bedoeling, want ik krijg daar geen toestemming om te posten.
Maakt niks uit, zetten we het toch hier Wink

gisteren bij Mart in Hoorn gaan trainen. Ik had Benen/ biceps dag, en niettegenstaande we grotendeels mijn schema gevolgd hebben heeft Mart hier en daar tips gegeven om de oefening net iets anders te doen, andere accenten te leggen. Heerlijk genieten van de spierpijn vandaag Wink

De training zag er ongeveer als volgt uit:
5 min opwarmen op de loopband
squatten 5x 10 reps met oplopend gewicht (vanaf de 3de set aandacht bij langzaam zakken en poging tot meer explosief naar boven)
Legpress 5x10 reps met oplopend gewicht (laatste set doorgaan tot max)
en gespeeld met de voetenstand
legextentions 5x10reps met oplopend gewicht
Legcurl 5x10 reps en variëren in snelheid en vasthouden spiercontractie
Lunges 5x10 reps
calf raises op de legpress ook gespeeld met voetenstand en daar combi setjes mee gemaakt
wat we met al dat spelen vergeten zijn was de adduction, maar ik heb mijn binnenkant bennen wel genoeg op hun donder gegeven Wink
Toen over naar biceps
cable curl ook weer net even anders
preacher curl
en concentration curl

zo hiermee hebben jullie een eerste impressie van mijn trainingen. Komende week zal ik ook de andere trainingen posten.
Vragen staat vrij... dus als jullie nog ergens nieuwsgierig naar zijn hoor ik het wel
Back to top Find Quote
Offline bosco Posted 01-19-2014 - 20:22
Bericht: #2
Member

65 Posts
Reputatie: 1
heftig programma Undecided   had je nog energie over voor je biceps   Smile
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 01-19-2014 - 20:39
Bericht: #3
Member

61 Posts
volgens mij hadden we het nog rustig aan gedaan....
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 01-19-2014 - 20:54
Bericht: #4
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
hoi Dinky,
vrouwengedeelte moet eerst voor je opengezet worden omdat er anders ook allemaal mannen in bepaalde secties komen waar vrouwen graag onderling praten over dingen en geen behoefte hebben aan flauwekul.

Denk dat admin Leroy het wel voor jou kan open gooien.

Je gewone trainingslog is veeeeel leuker als we het allemaal kunnen volgen.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline Mart Posted 01-19-2014 - 20:56
Bericht: #5
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
(01-19-2014 20:39)dinky2toy schreef:  volgens mij hadden we het nog rustig aan gedaan....

Ja was nog redelijk tam zo, maar wel (als goed is) met voldoende intensiteit voor goede groeistimulans.

idd de adductor waren we vergeten, maar je hebt zat sumo stand gedaan dus de binnenkant dijbenen wel aangepakt.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 01-19-2014 - 21:02
Bericht: #6
Member

61 Posts
aha.. ik snap het... het vrouwen gedeelte is voor vrouwen geheimpjes... je maakt me wel nieuwsgierig nu Wink

maar inderdaad. laat men logje maar gewoon hier staan...
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 01-20-2014 - 23:03
Bericht: #7
Member

61 Posts
vandaag borst- triceps training
bij de start zaten de bench-presses vol, dus deze keer gestart met de incline BP- die doe ik in de smith- 5x8 oplopende gewichten laatste setje 45kg
Flat BP- met met losse barbell.5x8 laatste setje 35kg
lichte incline press met DB 12,kg
flat fly's met DB 6kg... heel wijd en langzaam uitvoeren
cable fly's

triceps push down 5x10 laatste setje 45kg, was eigenlijk te zwaar... ik ging cheatenTongue
overhead extentions 40 kg
one arm extentions 10-12kg... langzaam en geconcentreerd (kutoefening) 10kg is eigenlijk te licht, 12 te zwaar

afgesloten met decline sit ups- 5 setjes- 15-10-10-10-8
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 01-21-2014 - 18:02
Bericht: #8
Member

61 Posts
en derde training in mijn reeks is schouders/ rug
eerst 5 min  loopband, ik doe hierbij vaak loopstoten, of flink arm zwaaien om ook mijn schoudergordel goed op t warmen.
shrugs 5x8 laatste setje 75kg
bend-over side raise (DB) 5x8 laatste setje 9kg
DB press 5x8 laatste setje 12,5kg
cable rear delt raise (wissel ik af met reverse machine press) 5x8 
Machine press 5x8 laatste setje 25kg
pull up wide 5 setjes 5- 5- 5- 4- 4+4(laatste setje 4 extrareps met assist bij de voetjes)
lat pull down wide 5x8 laatste setje 49kg... is eigenlijk ook te zwaar, ik merk dat ik dan niet meer de volle rom haal
pull down op de grond smal laatste setje 50kg
horizontal row smal 49kg
straight arm pull down 45kg
afgesloten met decline situps 5x10

en dat zijn zo ongeveer mijn trainingen die ik deze periode steeds afwissel
Back to top Find Quote
Offline dinky2toy Posted 01-23-2014 - 0:28
Bericht: #9
Member

61 Posts
lekkere benen training vandaag, trainer was erbij maar trainde niet mee. Dat betekent dat hij mijn lijstje had en de gewichten regelde, daar let ik dan totaal niet op.
Bijgevolg weer flink wat bij gegooid hier en daar.
squat: 5x8// 40kg- 50kg- 60kg- 65kg- 70kg (wijd)
leg press: 5x8// 88kg- 97kg- 106kg- 115kg- 124kg laatste setje 10 reps (smal)
extentions: 5x8// 28kg- 35kg- 42kg- 49kg- 56kg
curls: 5x8// 28kg- 35kg- 42kg- 49kg- 42kg- 42kg (hier gebeurde ineens iets heel raars, terwijl ik normaal ook 49kg en56kg pak, weigerden mijn benen bij 49kg nu gewoon dienst... ik kreeg het gewicht met geen mogelijkheid naar beneden, PT lag dubbel van het lachen door mijn verbaasde gezicht)
Adduction: 5x15// 25kg- 30kg- 35kg- 40kg- 45kg
SLDL: 5x8// 40kg- 50kg- 60kg- 60kg- 65kg
calfs: 5x15// 28kg- 35kg- 42kg- 49kg- 56kg
chin ups: 8- 7- 6- 5- 5
preacher curl: 5x8// 10kg- 15kg- 15kg- 20kg- 20kg
concentration curl: 5x8// 5kg

heerlijke training. Wel laat klaar, en daarna nog eten klaargemaakt voor morgen (werken) en het weekend (Belgie, ouders) en nu pas klaar.
Morgen wil ik al heel vroeg trainen, in Purmerend, nog voor ik ga werken... ben benieuwd hoe mij dat gaat bevallen.
Back to top Find Quote
Offline Ina Posted 01-23-2014 - 8:51
Bericht: #10
Spierbundel in wording

373 Posts
Reputatie: 5
Straffe training meid, ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben....gewoon leeg HEERLIJK!
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)