Welcome to Muscleboard, please Login or Create an account to get full access to the forums.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

6 maanden kuren

Offline Mart Posted 11-14-2013 - 19:19
Bericht: #91
Administrator
Administrators
541 Posts
Reputatie: 7
hij ging weer lekker he, beestachtig knallend Q. Topperrrrr, wordt weer spierpijn ....auwwww

Zag de lijnen van de rug door je shirt heen drukken. AKELIG ..... Cool grow bro grow!
Eind november - december maandje meer op kracht er bij gooien maar en einde december extra knallen op volume..... slechte food van de feestdagen de spieren in drijven.
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-14-2013 om 19:22 door Mart.)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Mijn spieren schrikken nooit...ze kunnen alleen 2 trucjes; aanspannen en loslaten......meer niet. Dat is ook alles wat ze moeten doen om te groeien en sterker te worden.
Mart.
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 11-15-2013 - 16:07
Bericht: #92
Member

104 Posts
Reputatie: 5
Ja hij ging weer erg lekker, vanmorgen even benen gedaan, trok op de deadlift 3x180 dus die was nice, verder flink fr sq gedaan en toen leg curl/extension me poten helemaal verrotgetraind, blij dat ik zit.

heerlijk trainen met jou mart..thnx daarvoor
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 12-19-2013 - 7:59
Bericht: #93
Member

104 Posts
Ja goed, maar waarom vraag je dat je leest toch mee op BN? duis dan weet je hoe het gaat Smile
Back to top Find Quote
Offline quibus Posted 12-19-2013 - 13:21
Bericht: #94
Member

104 Posts
haha nee das onzin man, maar dit forum is overleden joh ik kijk 1x per week effe maar geen zin om elke dag te updaten enige die nuttig reageerd is martin en die zie ik elke dag in de gym Smile
Back to top Find Quote

Ga naar locatie:

User(s) browsing this thread
1 gast(en)